Wednesday, September 16, 2009

Mulle tundub, et üks väga suur loom on väga kõvasti mu aju peale astunud ja mingi päris korraliku kahjustuse tekitanud. No ma vist tean ka, mis loom see on, aga kuidas sellise kahjustusega inimühiskonnas eksisteerida ja korralik ja eeskujulik välja näha, seda ma küll ei tea.

Ma kontrollin eile ja täna ja veelkord ja mitte ainult, aga ikka panen mööda, päevaga, Kuradi-kurat. Niimoodi ei ole ju ei päevaraamatust ega mitte millestki kasu ja varsti ei tea ma enam üldse kuhu minna ja millal ja siis ei tea ka et miks.

Ja siis saab kellegil kannatus otsa. Palun, palun, et see päris nii ei läheks. Kontrollin nüüd veel korda kolm ja pealegi. Aga tõsine hirm hakkab. Äratuskella kontrollin ma niikuinii seitse korda üle ja tunniplaani ju ka , aga tolku nje mala. Nannyt oleks vaja mulle.

No comments: